TUI Citytrip nu nog leuker met dagelijkse tip van digitale reisassistent Louise

TUI en TravelWithZoey

Rijswijk, 31 oktober 2022 – Een TUI stedentrip geboekt en benieuwd naar unieke tips, activiteiten en leuke adressen in de buurt? Vanaf 10 november a.s. geeft digitale reisassistent Louise je tijdens de trip via WhatsApp iedere dag een nieuwe tip. En heb je een vraag, ook dan kun je bij Louise terecht. Voor deze nieuwe gratis digitale service is reisorganisatie TUI Nederland een samenwerking aangegaan met TravelWithZoey.

Arjan Kers, General Manager TUI Nederland is enthousiast over de samenwerking én de nieuwe digitale service: “Na de samenwerking met GreenCityTrip kiezen we opnieuw voor een samenwerking met een veelbelovende start-up, deze keer met TravelWithZoey. Zij leveren het platform waarmee onze digitale reisassistent Louise onze stedenreizigers heel gericht en persoonlijk advies kan geven. Een fantastische aanvulling op ons stedenreisaanbod waarmee je op een digitale manier persoonlijk contact hebt met je klant.”

Rajneesh Badal, oprichter en CEO van TravelWithZoey: “De afgelopen anderhalf jaar hebben we met TUI grondig onderzocht hoe Zoey ook van waarde kan zijn in de klantreis van de TUI reiziger. Wij zijn heel enthousiast over het eerste resultaat daarvan, namelijk deze samenwerking met TUI City.”

Gratis bij alle TUI citytrips
Eerder dit jaar is de service getest bij vier verschillende citytrip bestemmingen. Met positieve tot zeer positieve beoordelingen van klanten. De service wordt als een toegevoegde waarde gezien die voor een extra leuke beleving zorgt. Mensen vinden het een prettige manier om tips te krijgen en hebben bezienswaardigheden bezocht waar ze zonder de tips van Louise niet naartoe zouden zijn gegaan. Vanaf 10 november wordt de service gratis aangeboden bij alle citytrips uit het aanbod van TUI.

WhatsApp
Bij de boeking van een citytrip  - ook als je alleen een accommodatie via TUI boekt - ontvangt de klant eenmalig een sms-bericht waarin hij kan aangeven of hij van de service gebruik wil maken. De klant ontvangt dan nog een mail met meer tekst en uitleg. Daarna gaat de service over op WhatsApp; een week voor vertrek verstuurt Louise een eerste bericht. Vervolgens geeft Louise tijdens de trip iedere dag een leuke nieuwe tip.

Persoonlijk advies
En die tips zijn helemaal afgestemd op de klant en gebaseerd op de locatie waar hij is. Dus geen standaard tips over een bepaalde stad, maar tips over bijvoorbeeld dat leuke restaurantje in de buurt van het hotel, die leuke markt om de hoek of mooie voorstelling in een theater vlakbij. En heeft de klant een praktische vraag? Louise geeft dan binnen twee uur antwoord.

Mens en techniek
Het platform is een slimme combinatie van mens en techniek. De service is digitaal maar achter de schermen houdt een team medewerkers van TravelWithZoey de berichtenuitwisseling continu in de gaten en springt bij in de communicatie met de klant als dat nodig is.

Samenwerking officieel bekrachtigd
Woensdag 26 oktober jl. vond de officiële contractondertekening plaats op het TUI hoofdkantoor in Rijswijk. Arjan Kers (TUI) en Amrish Badal (TravelWithZoey) tekenden de samenwerkingsovereenkomst.

Meer info op: Maak kennis met Louise | TUI

Gepubliceerd op 31 oktober 2022