Gerust op vakantie met de TUI COVID Care Service
Rijswijk, 17 juli 2020 - Reisorganisatie TUI lanceert vandaag een nieuwe COVID-19 service die vakantiegangers garantie geeft op ondersteuning als zich een corona-gerelateerd probleem voordoet tijdens de vakantie: de TUI COVID Care Service.
Deze service is van toepassing op alle nieuwe en bestaande boekingen, is inbegrepen in de pakketprijs en wordt aangeboden aan alle klanten met een TUI-pakketreis die tussen vandaag en 31 december 2020 op reis gaan. Vertoont een klant COVID-symptomen tijdens de reis? Dan kan hij 24/7 rekenen op telefonische medische assistentie. De COVID Care service dekt bovendien de kosten voor het afnemen van een COVID-test ter plaatse. En mocht een klant positief getest zijn, dan zijn ook de kosten van eventuele medische hulp of een medisch noodzakelijke repatriëring gedekt.
Met de COVID Care Service staat TUI garant voor begeleiding en financiële tussenkomst bij verschillende situaties op de bestemming:
- Terugbetaling van een COVID-19-test voor wie symptomen vertoont
- Medische hulp indien bij een vakantieganger tijdens de vakantie COVID-19 wordt vastgesteld
- Terugbetaling van de kosten voor het hele reisgezelschap voor een verlengd verblijf en een nieuwe terugvlucht indien de reiziger wordt opgedragen in quarantaine te gaan
- Dekking van de kosten voor een medisch noodzakelijke repatriëring bij een positieve COVID-19-test
- Een 24/7 noodnummer en app voor medische assistentie
Meer informatie over de TUI Covid Care Service is te lezen op de speciale pagina: https://www.tui.nl/corona-maatregelen/covid-care/
Vanzelfsprekend doet TUI er alles aan om klanten tegen het virus te beschermen. Tijdens de reis en het verblijf worden verschillende hygiëne- en veiligheidsmaatregelen getroffen. Welke maatregelen dat zijn, is terug te lezen op https://www.tui.nl/corona-maatregelen/